Blogger tarafından desteklenmektedir.

Contact us

RSS

Bauernhof

Deniz, küçüklüğünden beri dergi&kitap sayfalarını çevirmeyi çok seviyor. Biraz daha büyüyüp gördüklerini anlamlandırmaya başlaması ve bunları söyleyebilmesiyle birlikte kitap okuma seanslarımız da artmaya başladı. Belki de son bir yıldır Deniz'e kitap okuyabiliyorum; daha öncesi hiç istemezdi (sadece sayfaları çevirirdi). Şimdi kitaplar günümüzün büyük kısmında yer aldığı için "Deniz'in Kitapları" kategorisiyle bu kitaplarımızı kayıt altına almak istedim. 

Bauernhof: Bu kitabı babası bir iş seyahati sırasında almıştı. Pop-up kitaplardan biri. İçinde çiftlik hayatından resimler var. Kitabın farklı yönü, her sayfada açılan bir bölüm var. Burayı kaldırınca altından farklı bir resim çıkıyor. Kitap ilk geldiği zamanlarda Deniz sürekli bu kitabı karıştırıyordu, hatta bazı bölümleri aç-kapa yapmaktan koptu. Şimdilerde pek ilgisini çekmiyor. Rafta duruyor olmasına rağmen pek ellemiyor. 



Çitin olduğu yerdeki kapağı çevirince, alttan bu köpekçik çıkıyor; ama bu köpek resmi birkaç kartonun yapıştırılmasıyla yapıldığından üç boyutlu gibi öne doğru çıkıyor. 


Kitabın son sayfasında, çiftliğin sahibi resimdeki evin içinden traktörüyle çıkıyor. 


Ben de burayı okurken sarı kapakçığı elimle ileri geri itip traktörü hareket ettirirken traktör sesi çıkarırdım. Deniz çok severdi, o da yapmaya çalışırdı. Hareketli kitaplar benim bile ilgimi çekiyor, minikler nasıl sevmesin!




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder

Oyunumuzu beğendiniz mi? Görüşlerinizi bekleriz.