Blogger tarafından desteklenmektedir.

Contact us

RSS

Yaşlı Ayılar Ağaca Tırmanamaz

"Deniz'in Kitapları" kategorisiyle kitaplarımızı kayıt altına almaya devam ediyorum. 


Yaşlı Ayılar Ağaca Tırmanamaz: Tübitak Popüler Bilim Kitapları serisinden 3+ olan bu kitabı Deniz'in oyuncak ayısını çok sevmesinden dolayı (içinde bol bol ayı resimleri var) almıştım. Bizdeki diğer Tübitak kitaplarına göre yazıları daha çok. Annesinin işi olduğu için üç günlüğüne anneanne ve dedesinin yanında kalan yavru ayının hikayesi anlatılıyor. 

Önceleri hikayeyi okurken Deniz biraz sıkılıyordu. Resimlere baktıktan sonra benim okumamı beklemeden sayfayı geçmek istiyordu. Sanırım uzun metinli hikayeler pek Deniz'e göre değil. Ben de metinleri okumak yerine her sayfadaki resme göre kendim kısaca bir şeyler söylüyordum. Bu aralar biraz daha sabredebiliyor okumam için.




Hikayenin yazarı Heidi Howarth; resimleyen ise Daniel Howarth

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder

Oyunumuzu beğendiniz mi? Görüşlerinizi bekleriz.