Blogger tarafından desteklenmektedir.

Contact us

RSS

Arpa Şehriyeli Kazak

Bugünkü oyunumuz hem tutkalla yapıştırma hem de boyama içeriyor. Önce resimdeki kazağın üzerini kulak pamuğu yardımıyla tutkallıyoruz ve tutkal sürdüğümüz yerlere arpa şehriye serperek yapıştırıyoruz. Tutkal çabuk kuruduğundan biraz tutkal, biraz şehriye yöntemiyle çalışıyoruz. 



Kazağın tümünü arpa şehriye ile kapladıktan sonra biraz kurumaya bırakıyoruz. Kazağın boyun ve kol-etek uçlarını çubuk makarnasıyla yapalım diye düşündüm; ama evde yoktu, ben de farklı olsun diye tel şehriye çıkardım. İstediğim dokuyu tam veremedi; ama fena olmadı.



Fırçayla boyama yaparken Deniz'in sert darbeleriyle şehriyeler yerinden çıkmasın diye ben biraz müdahale edip şehriyelerin daha iyi yapışmalarına yardım ettim. Sonra da verdim eline parmak boyasını, fırçayla-eliyle boyadı şehriyeleri...



Bitmiş halinin görüntüsü pek bir şeye benzemiyor, kolları farklı bir renk yapsaymış daha iyi olacakmış:)) Tutkal sürüp ilgili yere bir şey yapıştırma ve özgürce boyama etkinlikleri çocuklar için hem faydalı hem de eğlenceli oluyor. 

Not: Kazak resmi, YA-PA Yayınları 2-3 Yaş Oyun ve Etkinlikler kitabından.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder

Oyunumuzu beğendiniz mi? Görüşlerinizi bekleriz.