Blogger tarafından desteklenmektedir.

Contact us

RSS

Denizler Altında

Misketle boyama yaptığımızda boyalı iki kağıdımız olmuştu, onları ne yapsak diyordum ki bir deniz altı teması yapmaya karar verdim. Deniz'in odasında duvarlardaki balıklardan ilham alarak önce renkli kağıtları balık şeklinde kestim. Üstlerine göz şekli çizdim. Açık ve koyu yeşil kartonlardan da yosunlar kestim. En son zemini oluşturmak için mavi bir kartonun üst tarafını dalgalı makasla kestim. İşte malzemelerimiz:



Deniz, simli yapıştırıcı kullanmak istedi. Önce denizin dibine yosunları yapıştırdık. Sonra da balıkları, denizatını, yıldızı...




En son yosunların üzerine parlasın diye biraz simli yapıştırıcı sürdük. Yapıştırılacak tüm malzemeler bitince bu yaptığımızın deniz altını gösterdiğini, bu canlıların denizin altında yaşadığını, gemilerin ise denizin üstünde gittiğini anlattım. 


Ve çalışmamızı ilham aldığımız Deniz'in odasının duvarına astık. Deniz, duvara asınca "ahtapot yapmamışız, ahtapot nerde" diye sordu. Haklı çocuk; ama annesi ahtapot çizip kesemedi:))



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder

Oyunumuzu beğendiniz mi? Görüşlerinizi bekleriz.