Blogger tarafından desteklenmektedir.

Contact us

RSS

Caillou Kitapları

"Deniz'in Kitapları" kategorisiyle kitaplarımızı kayıt altına almaya devam ediyorum. 


Caillou Kitapları: Bir TV kahramanı Caillou'nun TV'den uyarlanan kitaplarından üç tanesi bizde var. Acele Et, Markette ve Telefon Görüşmesi. Gündüz bizim evde TV açılmadığı için aslında Deniz Caillou'yu hiç tanımayacaktı; ama bir baktım ki herkes onu tanıyor, bir tek biz tanımıyoruz. Gazetenin verdiği birkaç CD'sini aldım. Beraber seyrettik. Pek çok çocuk gibi Deniz de sevdi onu; ama bizde bir alışkanlığa dönüşmedi. Benim aklıma gelirse kırk yılda bir CD'den seyretti; önceleri bir CD bitene kadar bile oturup seyredemiyordu, on dakika içinde ilgisi dağılıyordu. Yakın zamanda açtığımda daha uzun süreli seyretti. Orada geçen olayları, sözleri tekrar etmeye başladı. Hatta "Benimle oynar mısın, Gilbırt?" diye aynı Caillou'nun söylediği tonda söylüyor ve bizi çok güldürüyor. 
Bu kitapları da zaman içinde almıştım. Hala ara ara çıkarıp okuyoruz. 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder

Oyunumuzu beğendiniz mi? Görüşlerinizi bekleriz.