Blogger tarafından desteklenmektedir.

Contact us

RSS

Dikiş Dikiyoruz

Pizza kartonunun temiz olan üst kapağından çizme şeklinde bir parça kestim. Kenarlarından 1–2 cm aralıklarla delgeçle deldim.



Ayakkabı bağcığını bir ucundan geçirip bağladım. Sonra dikiş diker gibi bağcığı deliklerden geçirmeyi Deniz'e gösterdim. Zaten merak ve sabırsızlıkla denemeyi bekliyordu.




Çok basit; ama minik eller için çok faydalı bir oyun bence. Hem küçük kas becerisi için hem de el-göz koordinasyonunu geliştirmesi açısından faydalı. Deniz ilk başta çok ilgi gösterdi, denemek istedi. Bir süre sonra (uykusu da geldiğinden) yapmak istemedi. Bir eliyle kartonu tutup diğer eliyle de önce delikten bağcığı geçirip sonra da arkadan çekmesi gerekiyordu. Bize çok kolay gelen pek çok şey o minik eller için çok büyük bir gayret gerektirebiliyor. Sıkılınca bıraktık, başka zaman tekrar denemek üzere, oyuncağımızı kaldırdık. 

Bu etkinliği bu sayfada görmüştüm; nasıl yaptığını okumadan kendimce yaptım. Sayfada başka faydalı etkinlikler de var, tavsiye ederim.  


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder

Oyunumuzu beğendiniz mi? Görüşlerinizi bekleriz.