Blogger tarafından desteklenmektedir.

Contact us

RSS

Yeni Yıl Kartları - 5

Bir önceki kabarık boya çalışması bana bir fikir verince Deniz uyurken denemek istedim. Kardan adamlı ve çam ağaçlı yeni yıl kartları yapmıştık sevdiklerimize göndermek üzere. Bir tane eksik kalmıştı. Onu da "puffy paint" ile yapayım dedim. 

Bunun için internetten bulduğum bir ren geyiği resmini kağıda kopyaladım. Sonra da kartonun üstüne bu resmi koyarak bastırarak tekrar çizdim ki nereyi, nasıl boyayacağımı bileyim. Geyiğin boynuzlarını, kulaklarını, gözünü, burnunu ve gövdesindeki lekeleri oluşturmak için şişedeki doğal malzemelerle hazırlanmış sıvı hamuru sıktım. Ufak düzeltmeleri kulak pamuğu yardımıyla yaptım (Hamurun tarifi için buraya bakabilirsin). 



Sonra şişenin için biraz kakao koydum ve iyice karıştırdım. Geyiğin geri kalan yerlerini de kahverengi olan hamurla yaptım. 


Sonra mikrodalgaya atıp 30 saniye bekledim. Çıkınca biraz fazla kurumuş gibiydi; ama sonra düzeldi. 


Biraz daha renk katmak için arka plana kartondan çam ağacı yapıp simli yapıştırıcıyla süsledim. Sonra geyiğin beyaz yerlerine de simli yapıştırıcı sürdüm. Köpek mi geyik mi pek belli olmasa da benim hoşuma gitti. 


Yeni yıl kartı yaptım; ama doğal malzemelerle hazırlandığından ömrü uzun olmaz herhalde. Geyik küflenebilir:(( Bu yöntemle bir çizimin içini boyamak zor. Kabarıklığın çok olması için fazla sıkmak gerekiyor, o zaman da desen bozuluyor. Çocukların yapabileceği gibi en güzeli kocaman soyut şekiller oluşturmak, ya da kocaman rakamlar-harfler de çizilebilir. 


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 yorum:

Adsız dedi ki...

acaba bunu süngerlerin üzerine sıksakta olur mu ? ben squishy donut tasarımı yapıyorum . O yüzden boyanın süngerden asla çıkmıcak şekilde kuruması gerekiyor. kuruyor mu?

Unknown dedi ki...

Mikrodalgada pişince kartonun üstüne yapıştı, ama süngerde ne olur bilmiyorum. Ayrıca doğal malzeme olduğundan bozulabilir diye (küf olabili) düşünüyorum. Bizimki henüz bişi olmadı ama risk var. Sizin için uygun olmayabilir.

Yorum Gönder

Oyunumuzu beğendiniz mi? Görüşlerinizi bekleriz.