Blogger tarafından desteklenmektedir.

Contact us

RSS

İpe Dizme

Her iki eli aynı anda kullanarak yapılan etkinliklerde Deniz biraz zayıf. Bunu geliştirmek için bugün ipe topları dizmeye çalıştık. Bunun için bir ayakkabı bağcığı ve delikli-büyük ahşap topları kullandık. 


Elime ahşap topu alıp diğer elimle ortasından ipi geçirdim ve Deniz'e gösterdim. Birkaç taneyi ben yapıp gösterdikten sonra Deniz'e verdim. Benim yöntemimle değil, kendi yöntemiyle yapmaya çalıştı. Biraz uğraştı, ben de yardım ettim. 



Dört tane ahşap top yan yana gelince Deniz onları bir şeye benzetti: Avudi. Yani Audi logosundaki 4 halka:)) İş bu duruma gelince etkinliğe olan konsantrasyon kayboldu, iş tamamen Avudi yapmaya döndü:)) 

İpe dizme çalışmasını bir daha nasıl yapacağız bilmiyorum!



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder

Oyunumuzu beğendiniz mi? Görüşlerinizi bekleriz.