Blogger tarafından desteklenmektedir.

Contact us

RSS

Elle Transfer Çalışması

Montessori yönteminin temel çalışmalarından biri olan "Elle Transfer" yaptık bugün. Bunun için tepsinin içine yumurta kartonu ve bir kase misket koyup etkinlik masasına getirdim. Misketleri baş ve işaret parmağımla alıp yumurta kartonuna tek tek yerleştirmeye başladım. Deniz hemen "ben de, ben de" dedi ve görevi devraldı. 




Hepsini dizdikten sonra her boşluğa iki tane koyma vb. çalışmalar da yaptık. Deniz elle transferi çok kolaylıkla yaptığı için bir üst aşama olan maşayla transferi denemek istedim; ama maşayı sıkıp bırakmayı yapamadı. Biraz denedi, olmayınca elle devam etti (32 aylık). Ben de ısrar etmedim, demek ki hazır değilmiş:((







  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder

Oyunumuzu beğendiniz mi? Görüşlerinizi bekleriz.