Blogger tarafından desteklenmektedir.

Contact us

RSS

Yeni Yıl Kartları - 3

Yeni yıl kartları yapmalara doymuyoruz. Bu sefer de kardan adamlı; ama farklı bir yöntem. Nasıl mı?

  • Önce mavi kartondan dikdörtgenler keserek ikiye katladım. Kenarlarını dalgalı makasla kestim.
  • Mavi kartonun üst yüzeyine beyaz parmak boyası kullanarak küçük dokunuşlarla kar taneleri yaptık. 
  • Bir çay tabağının içinde bir ölçek beyaz tutkal ve bir ölçek tıraş köpüğünü iyice karıştırdık.
  • Çay kaşığı yardımıyla kartonun üzerinde kardan adam şekli yaptık.
Bundan sonrası için uzun bir kuruma süreci başladı (bir gün kadar).



Kuruduktan sonra kabarık, köpük gibi; ama sert olmasını bekliyordum; olmadı! Düz ve delikli bir görüntüsü oldu, yine de fena değil (sanırım kullandığım beyaz tutkal buna uygun değildi).

Kırmızı keçeden şapka resmi kestim ve kardan adamın kafasına yapıştırdık. Deniz kardan adamın bu halini görünce "pek benzemiyor" yorumları yapsa da az sonra benzeteceğini umuyorum. 



Sonra kırtasiyeden aldığım hareketli gözleri ve bir yemek dergisinden kestiğim havuç resimlerini de yapıştırdık. Yine dergiden kestiğim kurdeleleri ve keçeden kestiğim düğmeleri de ekleyince "kardan adama benziyor" yorumu geldi beyefendiden:)) 


Yapmayı unuttuğumuz ağzını da kırmızı kartondan keserek yapıştırdıktan sonra beyaz parmak boyasıyla kar taneleri de yapıyoruz. 


Son olarak da, Deniz'in eline bir mavi karton vererek fotoğraflarını çektim. Bilgisayarda resim programı ile kartonun üzerine yazılar yazdım (ben Picasa kullandım). 


Bu resimleri Word'e yapıştırıp renkli çıktı aldım ve kartların iç yüzeylerine yapıştırdım.





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Derya Hocam:
harika olmuş, Deniz çok tatlı :)

Yorum Gönder

Oyunumuzu beğendiniz mi? Görüşlerinizi bekleriz.