Blogger tarafından desteklenmektedir.

Contact us

RSS

Pis İşler

Bugün biraz pis işlere bulaştık!



Nasıl mı? Biraz ılık su, bir tüp tıraş kremi, bir tıraş fırçası ve çay kaşığının ucuyla toz gıda boyası sayesinde...


Yere, her zamanki gibi kalın naylonumuzu sererek etkinlik masamızın üzerine malzemeleri koydum. Biraz tıraş kremini sıkıp fırçayı Deniz'e verdim. Suya batırdı çıkardı, köpükler yaptı. "Baba gibi yapıyorum", "dondurmaya benziyor" diye diye iyice oynadı.   


Sonra biraz renk olsun diye içine toz gıda boyası attım. Evde, sadece mavi toz gıda boyası olduğundan bütün pis işler mavi oluyor bizde:)) Gıda boyası dışında guaj boya gibi boyalar da kullanılabilir tabi. 



Sonra fırça bir kenara bırakıldı ve eller işin içine girdi. Deniz Bey, işini büyük bir ciddiyetle yapıyor:))


Kremin üzerinde harfler, şekiller de çizdik. 


Camları silmek için kullanılan çek-çek ile masanın üzerini temizledim. Deniz'in de yapmasını bekledim; ama ilgisini çekmedi. Yeterince mavi olup şirinlere dönünce "ellerimi yıkamak istiyorum anne" diye banyoya gitti. Tabi, üstü başı hepsi bir sudan geçirilip makineye atıldı. Kendisi de, küvetinde biraz suyla oynarken ben mavilikleri sabunlu süngerle temizledim. Gıda boyası olduğundan kolaylıkla yıkamayla kıyafetlerden çıkıyor. 




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder

Oyunumuzu beğendiniz mi? Görüşlerinizi bekleriz.