Blogger tarafından desteklenmektedir.

Contact us

RSS

Yeni Yıl Kartları - 2

Yeni yıl kartları yapmaya devam ediyoruz. Bunun için:

  • Kırmızı kartondan dikdörtgenler keserek ikiye katlayıp dalgalı makasla kenarlarını kestim.
  • Kurşun kalemle, üst yüzeye bir büyük bir küçük daire çizdim. Bundan sonra Deniz'in görevi başladı. Dairelerin içine Deniz beyaz tutkal sürdü ve tutkallı yüzeye pamukları yapıştırdık.


Kırtasiyeden aldığımız gözleri yapıştırdıktan sonra, kırmızı fasulyeden de düğmeler yaptık.  


Turuncu kartondan burun ve kırmızı kartondan da dudak keserek yapıştırdık. Son olarak grafon kağıdından (mor renk uymadı; ama evde başka renk yoktu) atkı yaparak yapıştırdık. Kırmızı kartonun üzerine de beyaz parmak boyasıyla dokunuşlarla kar taneleri yapmaya çalıştık. 


Son olarak da, Deniz'in eline bir mavi karton vererek fotoğraflarını çektim. Bilgisayarda resim programı ile kartonun üzerine yazılar yazdım (ben Picasa kullandım). 


Bu resimleri Word'e yapıştırıp renkli çıktı aldım ve kartların iç yüzeylerine yapıştırdım.





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder

Oyunumuzu beğendiniz mi? Görüşlerinizi bekleriz.