Blogger tarafından desteklenmektedir.

Contact us

RSS

Yeni Yıl Kartları - 1

Sevdiklerimizin yeni yılını kutlamak için kartlar hazırlayıp postayla göndermek istedim. Bunun için;

  • Renkli kartonlardan dikdörtgenler keserek ikiye katladım. Dalgalı makasla kenarlarını da kestim. 
  • Koyu yeşil kartondan ise ağaç yapmak üzere yine dalgalı makasla üçgenler kestim. 
  • Kahverengi oluklu kartondan ise ağaçların gövdesini yapmak üzere küçük dikdörtgenler kestim.

Bu aşamadan sonra, üçgenlerin üzerine Deniz'le simli yapıştırıcıyla küçük süsler yapıştırdık. Üçgenlerin süslemesi bittikten sonra arkalarına da beyaz tutkal sürerek renkli kartonların üst yüzeylerine yapıştırdık. 



Tutkalların iyice kuruması için bir süre bekledikten sonra altın renkli simli yapıştırıcıyla dalgalı şeritler çekerek daha renkli bir görüntü verdik. 


Son olarak da, Deniz'in eline bir mavi karton vererek fotoğraflarını çektim. Bilgisayarda resim programı ile kartonun üzerine yazılar yazdım (ben Picasa kullandım). 


Bu resimleri Word'e yapıştırıp renkli çıktı aldım ve kartların iç yüzeylerine yapıştırdım. 



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder

Oyunumuzu beğendiniz mi? Görüşlerinizi bekleriz.