Blogger tarafından desteklenmektedir.

Contact us

RSS

Kum Havuzu

Bizim Eminönü'nden aldığımız çok büyük ve kalın bir naylonumuz var. Etkinlik yapacağımız zaman halının üzerine seriyorum. Gerçi bugünlerde Deniz'i bezden kurtarma girişimleri sonucu hep halının üzerinde serili. İşte yerde naylonumuz seriliyken bugün böyle oynadık: 

Bir leğenin içine, bir milyoncularda satılan renkli kum paketlerinden birini döktüm. İçine plastik deniz hayvanlarımızı sakladım, içine bir de Deniz'in her zaman oynadığı kutularından iki tanesini koydum. Leğeni salona getirdim. Deniz önce "bu ne" diye sordu, "renkli kum" deyince kutuya kum doldurup dökmeye başladı. Önce eline kum gelmesinden rahatsız olsa da benim ellerimle çok keyifli oynamamdan sonra (avucuma alıp dökmem) o da eliyle oynamaya başladı. Yarım saat belki biraz daha fazla kumlarla oynadık. 





Bu duyusal-dokunsal oyunda;
  • Kumun içinde saklı hayvanları bulup isimlerini söyledik.
  • Hayvanların üzerine kum döküp tekrar sakladık, tekrar bulduk.
  • Bir kutudan diğerine kum döktük (doldur-boşalt).
  • Kumu avuçlarımıza alıp elimizden süzülmesini seyrettik.
  • Leğenin yüzeyinde şekiller (üçgen, daire, kare, ay gibi) çizdik.
  • Deniz her zamanki gibi oyunu sayılara bağlamaya çalışsa da kumun içine sayıları çizmekten itinayla kaçındım.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder

Oyunumuzu beğendiniz mi? Görüşlerinizi bekleriz.