Blogger tarafından desteklenmektedir.

Contact us

RSS

Tuvalet Kağıdı Rulosuyla Araba Yapımı

Bu etkinliği Pinterest'te görmüştüm. Önce parmak boyası ile tadını çıkara çıkara tuvalet kağıdı rulolarını boyadık (Bu işi daha çok Deniz yaptı). Ben de siyah ve beyaz karton torbalardan yuvarlaklar keserek tekerlekler yaptım. 

Ruloları boyadıktan sonra kuruması için biraz bekledik. O sırada arabanın üzerine yapıştırmak için kartondan üçgen şekilleri kesip yapıştırdık. Elimizde yapışkanlı TEGV logosu vardı, onu da üstüne yapıştırdık. Yine kartondan beyaz bir yuvarlak kesip üzerine siyah kalemle çizerek direksiyon yaptım. Kurumuş olan rulonun üzerine maket bıçağı ile kesik atarak koltuk yaptım. Sonra da direksiyonu ve tekerlekleri yapıştırdık. Çok güzel oldu; ama pek oynanabilirliği yok. Deniz arabayı sürmek istedi; ama tabi tekerlekler dönmediği için araba gitmedi. Amacımız tabi ki yürüyen bir araba yapmak değildi. Bu oyunca amaç; birlikte boya yapmak, oynamak, işe yaramaz bir tuvalet kağıdı rulosunu değerlendirip işi oyuna çevirmek, keyifli vakit geçirmek. Deniz'in de dediği gibi "aktivit yapmak!"



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder

Oyunumuzu beğendiniz mi? Görüşlerinizi bekleriz.