Blogger tarafından desteklenmektedir.

Contact us

RSS

Beş Çayı

Yine bir "yapıştırma" etkinliği ile karşınızdayız. Bunun için dergilerden, gazetelerden, market broşürlerinden çeşitli gıda resimleri kesilir. 
  • Gıda resimleri
  • Yapıştırıcı (biz ilk defa simli yapıştırıcı denedik)
  • Plastik tabak

Biz genelde yapıştırıcı olarak beyaz tutkal kullanıyoruz; ama beyaz olduğundan sürdükten sonra nereye sürdüğünü pek fark edemiyor Deniz ya da işine gelmiyor; rast gele oynamak istiyor. Ben de simli yapıştırıcı aldım. Hem parmaklarını kullanıp sıkması gerektiğinden faydalı olacağını düşündüm hem de simli olduğundan sürdüğü yeri kolaylıkla fark edebilir. Daha rahat sıkabilmesi için ucunu makasla biraz da kestim. Simli yapıştırıcıyı Deniz ilk defa gördüğü için heyecanlandı, hemen başlamak istedi.  


Kendi kendine sürekli yapıştırıcı sıkmak istese de "şimdi buraya bir kek yapıştıralım mı" gibi cümlelerle bir yapıştırıcı sürme - bir resim yapıştırma sırasını hatırlatmaya çalıştım. 



Elimizdeki tüm resimler bittiğinde tabağımızdaki lezzetli yiyecekleri çatalla yedik:))


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder

Oyunumuzu beğendiniz mi? Görüşlerinizi bekleriz.