Blogger tarafından desteklenmektedir.

Contact us

RSS

Misketle Boyama - 1

Takip ettiğim bu blogta gördüğüm "Marble Painting" yani misketle boyama etkinliğini o kadar sevdim ki biz de yapalım dedim.

Bunun için evdeki en derin (ne kadar derin o kadar iyi) plastik kabın dibine bir kağıt koydum. Misketleri Deniz'in istediği renkteki parmak boyası şişelerinin içine attık. İlk önce mavi! 


Deniz eliyle boyama yapacağını sanıyordu. Misketi çay kaşığı ile şişenin içinden alıp kutuya atmasını söyleyince duraksadı. "At bakalım, ne olacak" dedim. Kutuyu sağa sola sallayınca misketin üzerindeki boyalar kağıdın üzerinde desenler oluşturmaya başladı. Kullandığımız parmak boyası olduğundan kıvamı biraz koyu; o nedenle de misketten olmasını beklediğim desenler çıkmadı. 


Maviden sonra kırmızı ve yeşil misketler de attık kutuya. Sonra tüm misketleri atıp karıştırdık.  


Bir süre sonra kağıt iyice ıslandı ve kabarmaya başladı. Ben normal kalınlıkta renkli bir kağıt koymuştum. Beyaz karton olsa daha iyi olurdu. Eserimizi zar zor, yırtılmadan kutudan çıkarıp kuruttum. İstediğim sonucu alamadım, tekrar deneyeceğiz.




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder

Oyunumuzu beğendiniz mi? Görüşlerinizi bekleriz.