Blogger tarafından desteklenmektedir.

Contact us

RSS

Araç Seti

Bugün Dia'da "Araç Seti" görünce hemen aldım (6,5 TL). Erkek çocuklar genelde pek özenirler alet kutusunu karıştırmaya, tamir yapmaya... Ben evdeki alet çantasını ne zaman elime alsam (oyuncakların pillerini değiştirebilmek için kapaklarını tornavidayla açmak gerekiyor) Deniz çok ilgileniyor, tek tek soruyor "bu ne" diye. Ben de hem bu aletleri zararsız olanlarıyla tanısın hem de çekiç vs. tutma şeklini öğrensin diye aldım bu oyuncak seti.  

Kutudan çıkarınca hepsini tek tek sordu, ne işe yaradığını öğrenmeye çalıştı. Tabi İngiliz anahtarı gibi aletlerin ne işe yaradığını anladığını pek sanmıyorum. Benim amacım zaten tornavida, çekici bilsin ve doğru tutabilsin; çünkü Deniz'in eliyle herhangi bir şeyi kavramasında biraz eksiklik olduğunu düşünüyorum. Doğru tutuş için yönlendirmeye çalışıyorum. 


Maket bıçağı da Deniz'in ilgisini çekiyor. Ben karton keserken vs. görüyordu; ama tehlikeli olabileceğinden eline vermiyordum. Bu alet setinin içinde bıçak görüntüsünde zararsız bir şey var. Üzerinde sayılar yazdığından cetvel zaten ilgisini çekiyor. Onlarla oynadıktan sonra tornavida ve diğer aletlerle tek tek oynadık. Nasıl tutulduğunu, ne işe yaradığını gösterdim. Erkek çocuklar için güzel ve ucuz bir oyuncak. 



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder

Oyunumuzu beğendiniz mi? Görüşlerinizi bekleriz.